Από προχτές Τρίτη 6/4/2021 η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας δέχεται τηλεφωνήματα από σχολικές μονάδες και κυρίως από γονείς σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την υποβολή της σχετικής ηλεκτρονικής αίτησης στην πλατφόρμα ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ. Το μήνυμα που λαμβάνουν είναι ότι η εφαρμογή δεν επιβεβαιώνει τη φοίτηση του παιδιού στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα.
Χωρίς να έχουμε κάποια ειδικότερη ενημέρωση αλλά έχοντας κάνει αρκετές δοκιμές, μπορούμε να αναφέρουμε τα εξής:
Η πλατφόρμα, ως φαίνεται, για να επιβεβαιώσει τη φοίτηση αντιπαραβάλλει τα στοιχεία του παιδιού όπως αυτά είναι περασμένα στη βάση του ΑΜΚΑ, με τα αντίστοιχα στοιχεία στο MYSCHOOL (ΟΝΟΜΑ, ΕΠΩΝΥΜΟ, ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ, ΜΗΤΡΩΝΥΜΟ, ΦΥΛΟ και ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ). Από τη μεριά του ο γονέας συμπληρώνει τον αριθμό μητρώου του παιδιού και εντοπίζει τη σχολική μονάδα πληκτρολογώντας το όνομά της στο αντίστοιχο κελί.
Σε κάποιες από τις προβληματικές περιπτώσεις διαπιστώθηκε, όπως μας ενημέρωσαν οι γονείς, ότι στην πλατφόρμα της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ, στο κελί του ονόματος του παιδιού δεν αναγραφόταν το όνομά του αλλά η λέξη ΑΡΡΕΝ (αν ήταν αγόρι) ή ΘΗΛΥ (αν ήταν κορίτσι). Μπαίνοντας στον δικτυακό τόπο www.amka.gr και πατώντας στο μενού αριστερά την επιλογή «Έχω ΑΜΚΑ;», κάναμε εμείς αναζήτηση του ΑΜΚΑ του παιδιού. Και πράγματι βρήκαμε ότι το παιδί στη βάση του ΑΜΚΑ ήταν δηλωμένο με όνομα ΑΡΡΕΝ / ΘΗΛΥ και όχι με το πραγματικό του όνομα. Η πρόταση προς τους γονείς ήταν να ενημερώσουν (μέσω ΚΕΠ) τα στοιχεία του παιδιού τους στο ΑΜΚΑ και να δοκιμάσουν πάλι.
Τι μπορείτε να κάνετε εσείς, σε αντίστοιχη περίπτωση:
Να αναζητήσετε το ΑΜΚΑ του παιδιού στο www.amka.gr . Τα απαιτούμενα στοιχεία τα έχετε από το MYSCHOOL (ΕΠΩΝΥΜΟ, ΟΝΟΜΑ, ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ, ΜΗΤΡΩΝΥΜΟ, ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ) (Έλεγχος Επίδοσης Μαθητή). Αν εντοπίσετε το παιδί, θα σας ζητηθεί κάποιο επιπλέον στοιχείο π.χ αριθμό ληξιαρχικής πράξης γέννησης. Δε χρειάζεται όμως να προχωρήσετε παραπέρα, το παιδί έχει εντοπιστεί, άρα τα στοιχεία του MYSCHOOL ταυτίζονται με αυτά του ΑΜΚΑ.
Διαβάστε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τις ανακοινώσεις της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ σχετικά με τα προβλήματα που έχουν εμφανιστεί αυτές τις ημέρες:
Αν έχουμε κάτι νεότερο, θα σας ενημερώσουμε.
Υ.Γ: Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν τα ερωτήματά τους συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα: